äälskar mitt så-kallade liv!!

"mitt så-kallade liv"
Post Reply
Elin
Frozen Embryo
Posts: 1
Joined: Jul 2nd 2002, 3:03 pm

äälskar mitt så-kallade liv!!

Post by Elin » Jul 2nd 2002, 3:05 pm

mitt så-kallade liv.. gud va man blir berörd.. det går ju på TV nu i sverige igen & jag e överlycklig.. & så idag när jag skulle spela in det.. (avsnittet när jordan sjunger om sin bil ni vet) så åskar det till & våran tv+video dör.. så jag missar alltså att spela in det!! å det som är mitt absoluta favoritavsnitt.. snacka om att det var mer än regnet utanför som forsade ner.. det gjorde även tårarna nerför mina kinder.. usch, det gör verkligen ONT.. ont i själen liksom.. verkligen hugger.. usch.. jag förstår verkligen inte hur jag kan bli så otroligt tagen av den här tv-serien.. jag kan se den om & om & om igen alla avsnitt & jag tröttnar aldrig & jag gråter alltid lika mycket & jag blir alltid helt knäpp efter att ha tittat på den för mycket.. nån som vet nå bra botemedel? Om det förresten är någon som har det avsnittet jag missade idag inspelat & vill sälja det till mig, så skriv till mig (elin_linden@yahoo.com) jag är även intresserad av pilot-avsnittet som jag också missat att spela in!
Hälsningar Elin

User avatar
KrokRos
Angela's best friend
Posts: 209
Joined: Jun 6th 2002, 4:10 am
Location: Sweden
Contact:

Re: äälskar mitt så-kallade liv!!

Post by KrokRos » Jul 4th 2002, 9:45 am

Jag har de tre första avsnitten på DVD och de som gått på tv denna omgång hittills inspelade på video. Jag väntar som en stor hop andra på hela serien på DVD. Hur mycket är du villig att ge för de avsnitt du vill ha? Du kan maila mig på j@plu.nu.

Tjo!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests