Repris på SVT1 under sommaren!!!!

"mitt så-kallade liv"
Post Reply
User avatar
KrokRos
Angela's best friend
Posts: 209
Joined: Jun 6th 2002, 4:10 am
Location: Sweden
Contact:

Repris på SVT1 under sommaren!!!!

Post by KrokRos » Jun 18th 2002, 11:07 am

Hej alla svenskar. Inte många som läser här kanske men de som gör och är intresserade bör vara lika glad som jag att serien börjat sändas igen! Tisdagar o onsdagar kl 17:40 på SVT1!!! Denna gång ska jag spela in alla avsnitt.... *freakout*

Serien började sändas igen förra veckan den 11:e om jag inte sett fel. Eftersom jag har de 3 första avsnitten på dvd har jag inte missat nåt eftersom jag såg dem i förrgår. Men idag, imorn och alla de 19 avsnitten går nu på SVT1.

Tjoho! :P

/Galning

User avatar
KrokRos
Angela's best friend
Posts: 209
Joined: Jun 6th 2002, 4:10 am
Location: Sweden
Contact:

*arg*

Post by KrokRos » Aug 1st 2002, 5:43 am

SVT måste vara väldigt elaka och hänsynslösa :P Denna vecka har de sänt avsnitten på andra kanalen. OCH en helt annan tid. Jag har inte sett nånting om att de sänt på tvåan. Jag blir så arg. Jag har spelat in alla avsnitt hittills och jag tänkte att det skulle liksom hålla mig nöjd tills jag får DVDerna. Tänkte att om allt skiter sig med AU så har jag ju hela serien iaf. Men nu är det ju hopplöst. Vad ledsen jag blir :( :cry:

hello!

Jag verkligen älskar mitt så kallade liv!

Post by hello! » Aug 20th 2002, 2:35 pm

:lol: jag hade aldrig sett serien förut i hela mitt (så kallade) liv. en dag nu i somras (2002) hade jag lite trist o slog på teven. jag fastnade direkt! :!: nu längtar jag tills nästa gång de sänder, och då SKA jag spela in (!), och tills om två veckor, för då ska jag köpa den andra boken MY SO CALLED LIFE goes on, alltså fortsättningen som typ skulle ha visats...
:wink: :lol: :) :D :P I LOVE MY-SO CALLED LIFE!

Cizzi
Frozen Embryo
Posts: 1
Joined: Jun 27th 2003, 4:57 pm

Awweish!

Post by Cizzi » Jun 27th 2003, 5:03 pm

Jag äälskar MSCL och har gjort det i evigheter... det är verkligen världens bästa serie. Jag hoppas SVT reprissänder den i sommar/höst igen iår... 2003. *hoppashoppas* :P

User avatar
KrokRos
Angela's best friend
Posts: 209
Joined: Jun 6th 2002, 4:10 am
Location: Sweden
Contact:

Post by KrokRos » Jun 30th 2003, 7:26 am

Jag har hela serien på DVD. Den finns att köpa online men köp INTE av AnotherUniverse.
----------------
Make it count.

Guest

Andra boken

Post by Guest » Jun 19th 2004, 5:37 pm

Var hittar man... eller ja :lol: Hej förresten Sara här (kan synas på jennys svenska mscl-sida på gästboken)
Har varit ett fan av serien sedan 2002 då de körde serien på svt. Men nu till frågan:
Var får man tag på den andra boken? Jag har fått tag på första men bara på biblioteket.. Vill verkligen ha denna!!!

*Hoppas någon svarar* :roll:

Kram på er! //Sara

User avatar
KrokRos
Angela's best friend
Posts: 209
Joined: Jun 6th 2002, 4:10 am
Location: Sweden
Contact:

Post by KrokRos » Jul 1st 2004, 4:20 pm

Jag tror jag bara sett den på http://www.amazon.com
Försökte leta efter den på akademibokhandeln en gång men de sa att den inte fanns hos deras leverenatör.
http://www.saxo.com (svensk site) hade den men den har utgått står det. Amazon kanske är enda stället.

6 pund + frakt på http://www.amazon.co.uk
Just nu verkar folk ha fått krupp på http://www.amazon.com för det ser ut som boken som säljs där just nu egentligen är DVDboxen.

Så enda stället jag hittat den på är amazon. Blir dyrt med frakt. Ring runt till bokhandlar annars. De kanske kan hitta den. Verkar som den ska kosta ca 75:r i sverige om den finns.

Några andra frågor du vill ha snabbare svar på så finns jag på krokros@plu.nu. Kollar inte här varje dag längre :P
Kul att nån mer svensk skriver iaf. Länge sen.
----------------
Make it count.

User avatar
sara the swed
Frozen Embryo
Posts: 2
Joined: Jun 21st 2004, 2:32 pm
Location: Sweden
Contact:

Post by sara the swed » Jul 1st 2004, 4:49 pm

Tack så mycket! :D Ska nog kolla runt i bokhandlar mer, ringa var en bra idé! :idea: Sidan ska jag allt kolla in! :wink: Jo det verkar *lite* tomt här men men vi finns iaf. :king:
¤lately being my self¤

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests